Framar.bg с награди в 13-то издание на потребителската класация Любимите марки
Щастливи сме да обявим, че Framar.bg взе участие в две категории на класацията "Любимите марки". Първата категория, в която участваме, е "Уеб медии и сайтове", а втората – "Аптеки и аптечни вериги". Framar.bg е силен източник на проверена информация за здравето. Аптечната верига "Фрамар" се развива динамично, като покрива все повече градове от страната. Полагаме непрекъснати усилия да обновяваме базата от продукти и информация за тях в онлайн аптеката.
Вече са факт и официалните резултати от Любима марка - 2021 г.
Фрамар във финалната класация за 2021 г. |
- трета позиция в категорията "Аптеки и аптечни вериги" - 4952 гласа
- втора позиция в категорията "Уеб медии и сайтове" - 5522 гласа
Диана Димитрова, изпълнителен директор на Фрамар Холдинг АД коментира
Участието ни в конкурса е предизвикателство към самите нас, към всичко това, което правим. Framar.bg е силен източник на проверена информация за здравето. Говорим не само за базата от продукти и информация за тях в онлайн аптеката, но и за полезната информация, която формира другата част от лицето на портала. Ние сме едно от местата в българския интернет, където разумният подбор и прецизно адаптирана информация не позволяват жълти сензации, непроверени и фалшиви новини. Залогът е висок - здравето на читателите ни.
Аптечната верига "Фрамар" се развива динамично, като покрива все повече градове от страната. Съвсем скоро предстои да бъде отворена и първата ни аптека в Русе.
Благодарим на всички наши приятели и колеги за високата оценка. Тя е не само повод да бъдем горди, но и поето обещание за развитие. Посоката е ясна – само напред!
Етапи на класацията и условия за гласуване на конкурса Любима марка
До 27 юни (включително) всеки потребител можеше да подкрепи предпочитаната от него марка в общо 43 категории, като гласува за нея на онлайн адрес www.mylovemarks.eu.
- В първия кръг потребителите избират своите любими марки в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап ще отсее Топ 6 на най-предпочитаните марки в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.
- Втори етап стартира на 7 юни и продължава до 15 юни (включително), като в този период потребителите могат да гласуват за до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.
- Третият етап стартира на 17 юни и продължава до 27 юни (включително). На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория. Във втори и трети етап потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си чрез линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове няма да се отчитат. Връчването на сертификатите на топ марките ще се състои на 7 юли.
В класацията през 2021-а участват голям брой български и международни брандове, разпределени в 43 категории. Всяка година между 30 000 и 40 000 потребителя дават своя глас.
Какво представлява класацията "Любима марка"
Класацията се провежда за 13-а поредна година и е основана единствено върху мнението и нагласите на потребителите, които определят любимите си марки, спечелили доверието им в условията на голяма конкуренция. За разлика от други класации, няма жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин "Любима марка" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Идеята за "lovemark" е базирана на маркетингова концепция, автор на която е Кевин Робъртс, изпълнителен директор на рекламната агенция Saatchi & Saatchi. Lovemark (или Любима марка) е едно възможно развитие на концепцията за бранд – емоционалната привързаност и асоциация на потребителя с дадена марка.
Как можете да подкрепите "Любима марка"?
Framar.bg взима участие в две от категориите:
- Аптеки и аптечни вериги;
- Уеб медии и сайтове.
Можете да подкрепите вашата любима марка. Ще се радваме да бъдем част от вашия избор, който за нас е признание за работата ни до момента.
Марката "Фрамар" влезе на полуфиналите на конкурса "Любима марка"
Между 7-15 юни 2021 г. можеше да подкрепите по 3 любими марки от всяка категория. В този кръг бе необходимо да потвърдите гласа си с регистрация на валидна електронна поща.
Резултати от полуфиналите:
- В категория "Уеб медии и сайтове" бяхме втори с 4496 гласа в наша подкрепа.
- В категория "Аптеки и аптечни вериги" бяхме втори с 4899 гласа в наша подкрепа.
Благодарим ви за подкрепата!
- Наименование на проекта: BG-RRP-3.005-0293-C01 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия.“
- Аптеки Фрамар не планират продажба и нов собственик, въпреки слухове в интернет
- Аптеки Фрамар с нова аптека в град Чирпан
- Фрамар с втора аптека в град Варна
СТАТИЯТА е свързана към
- Наименование на проекта: BG-RRP-3.005-0293-C01 „Решения в областта на информационните и комуникационни технологии и киберсигурността в малките и средните предприятия.“
- Аптеки Фрамар не планират продажба и нов собственик, въпреки слухове в интернет
- Аптеки Фрамар с нова аптека в град Чирпан
- Фрамар с втора аптека в град Варна
- framar.bg - Версия 2024 uploading - нови функционалности
- Онлайн аптека www.framar.bg участва в новото приложение на ОББ - UWIN
- Аптека framar.bg улеснява клиентите си с новия платежен метод “Плати с банка”
- 2023 година – време на предизвикателства и динамични промени
- Аптеки Фрамар с дигитална брошура и първо място в класация на epharmacydata.com за България
- Добре дошли във форума на Фрамар
Коментари към Framar.bg с награди в 13-то издание на потребителската класация Любимите марки