Реклама във www.framar.bg- 100% сайт на здравна тематика

Ние предлагаме 360% подход към аудиторията

Здравен портал www.framar.bg  предоставя достъп до 100% таргетирана аудитория от над 3 милиона уникални потребители месечно, с интереси в областта на здравето, здравословния начин на живот, хранене, спорт и всичко друго, свързано със състоянието на комплексно физическо, психическо, емоционално, интелектуално и социално благополучие на човека.

 Ние предлагаме комплексен 360° подход към аудиторията

  • интернет портал www.framar.bg - 34-36% от българската интернет аудитория
  • брошура с информационно/рекламно съдържание в тираж 100 000, 2 пъти месечно, с гарантирано разпространение в аптечните обекти, онлайн (през пратките на онлайн аптеката) и в електронен формат - 200 000 читатели месечно
  • платформа за управление на съдържание, която излъчва на 82 мултимедийни екрани в 50 аптеки - 900 000 импресии пред реални потребители
  • cross активности със социалните мрежи на www.framar.bg и външни платформи - общ рийч над 2 000 000 уникални потребители месечно
  • директен маркетинг, външна реклама и позициониране в аптечните обекти - 100 000 + клиенти

www.framar.bg поддържа:

  • политика "висококачествено съдържание и минимално рекламно натоварване (фиксиран брой рекламни позиции, без натрапващи се и агресивни формати, отвличаща реклама в съдържанието и манипулиране на модела на поведение на потребителите)"
  • високо ниво на безопасност на бранда на Рекламодателя и неговите послания
  • ясна и измерима аудитория с геотаргетиране България
  • висококачествен трафик със силен рейтинг
  • премиум рекламодатели и послания
  • in-house екип зад управлението и създаването на рекламните активности - рекламисти, копирайтъри, дизайнери, програмисти (цени за графични услуги)
  • рекламата, която се вижда и забелязва, в премиум среда, без манипулиран трафик 

За планиране на рекламни активности, оферти и въпроси

Офлайн (BTL, брошура, позициониране) активности
Ани Иванова
 Онлайн активности във framar.bg
 Ивайло Тончев

 

Обща информация

Полезна информация

  • Всички цени са без ДДС и са валидни до 1 юли, 2025 година.
  • Базовите отстъпки за медийни агенции започват от 5% и са съобразени с реализираните обеми. Свържете се с нас за уточнение.
  • Банерните позиции се предлагат по модела CPM, освен когато изрично е уточнено друго /за престой от време или провеждане на активност/.
  • Банерните позиции са видими и в стационарен и  в мобилен режим. Ако желаете да ползвате само единия от тях, уточнете в заявката си към нас, което може да доведе до допълнително оскъпяване.
  • Кампаниите се заплащат в срок до 14 работни дни след сключване на договора, освен когато е уточнено друго.
  • Всяка оферта има срок на валидност до 30 календарни дни след получаването и от контрагента. Ако в този срок тя не е скрепена с договор и фактура, ФРАМАР ООД не може да гарантира съблюдаването на съответните цени и условия, обявени в персоналното предложение за реклама.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Публикация с рекламно-информационен характер

Рекламната позиция "Публикация с рекламно-информационен характер" позволява да представите вашата новина/информация/интервю пред милионна аудитория в медийните раздели на framar.bg.

Вашата публикация:

  • публикувана в медийна секция на framar.bg  - здравен портал с изградено доверие,
  • ще бъде индексирана от всички големи търсачки в интернет,
  • анонс в генератори на новинарско съдържание - Google News, Discover,
  • вписана по естествен начин в сайта (съобразно типа информация, която тя предлага),
  • предложена като спонсорирано съдържание,
  • допълнителен модул Въпроси и отговори
  • представена в социалните мрежи, с които работим.

Пакетът "Рекламно позициониране" (на стойност 3050 лева без ДДС) е включен в цената и съдържа:

Пакетна цена за публикация (+ рекламен пакет): 3000 лева без ДДС (достигнати потребители във всички рекламни формати 250 000+)

(Публикуването на статия/публикация без рекламно позициониране - 1400 лв без ДДС)

*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.

  • При интерес от комбинирана активност (онлайн + офлайн) - в сайта www.framar.bg и в брошурата на Аптеки Фрамар с тираж 80 000 с цел достигане на микс от аудитории - отправете запитване към marketing@framar.bg
  • Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо, както и линковете се определят с rel="sponsored". Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.
  • Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
  • Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

Параметърът "достигнати потребители" измерва приблизителен брой потребители, през които преминава статията/рекламните формати, които водят до съдържанието.

Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg

Рекламната позиция "Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg" позволява да представите вашата новина/информация пред милионна аудитория в блога на framar.bg.

Вашата публикация:

  • публикувана в една от най-старите български здравни блог платформи, първообраз на медийните раздели на framar.bg,
  • ще бъде индексирана от всички големи търсачки в интернет,
  • предложена като спонсорирано съдържание,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • представена в социалните мрежи, с които работим.

Пакетът "Рекламно позициониране" включва:

  • бюджет 500 лв без ДДС в социални/таргетирани рекламни мрежи (+ управление на рекламата)*

Пакетна цена за публикация + пакет "Рекламно позициониране": 1000 лева без ДДС (достигнати потребители във всички рекламни формати 50 000+)

(Публикуването на статия/публикация без рекламно позициониране - 700 лв без ДДС)

*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.

  • Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо. Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.
  • Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
  • Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

Публикация с рекламно-информационен характер във форума на framar.bg

Рекламната позиция "Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg" позволява да представите вашата новина/информация пред милионна аудитория във форума на framar.bg.

Вашата публикация:

  • публикувана в един от най-старите български здравни/лайстайл форуми
  • ще бъде индексирана от всички големи търсачки в интернет
  • вписана по естествен начин в сайта с постоянен рекламен линк на всяка тематична страница(съобразно типа информация, която тя предлага)
  • предложена като спонсорирано съдържание
  • представена в социалните мрежи, с които работим.

Пакетът "Рекламно позициониране" включва:

  • закачена тема (над всички в съответния раздел) 7 дни
  • бюджет 500 лв без ДДС в социални/таргетирани рекламни мрежи (+ управление на рекламата)*

Пакетна цена за публикация: 1000 лева без ДДС (достигнати потребители във всички рекламни формати 50 000+)

(Публикуването на статия/публикация без рекламно позициониране - 700 лв без ДДС)

*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.

  • Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо. Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.
  • Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
  • Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).
  • Извършва се мониторинг на коментарите.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg  Параметърът "достигнати потребители" измерва приблизителен брой потребители, през които преминава статията/рекламните формати, които водят до съдържанието.

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

Информационна страница във framar.bg с допълнителни възможности

Раздел "Кампании" предлага възможност да създадете своята собствена страница/кампания/публикация  с допълнителни възможности във framar.bg и така да популяризирате продукт, кампания, идея.

Всяка страница предлага:

  • банер 300-250 пиксела - 100% ротация в конкретната кампания
  • брандиране - 100% ротация в конкретната кампания
  • възможност за публикуване на информационен материал
  • пълно изключване на външна реклама за периода на договорената кампания

Опции:

  • интеграция на онлайн магазин /framar.bg или външен/
  • галерия със снимки
  • галерия със видеа
  • секция "Въпроси и отговори"
  • изключване на социалните бутони/коментарите
  • свързани статии по темата/кампанията
  • статистика в реално време за броя на посетителите
  • допълнителни функционалности при желание

Цена за публикуване на страницата с 90 дни активност: 4800 лева без ДДС (достигнати потребители във всички рекламни формати 350 000+)*

(Публикуването на кампанийна страница без рекламно позициониране - 1800 лв без ДДС)

Уточнения:

* В цената се включват Рекламен пакет във външни рекламни/социални мрежи и Framar.bg (на стойност 5250 лева без ДДС), както и други платформи. Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 14 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя. Стандартно разпределение:

Параметърът "достигнати потребители" измерва минималния брой потребители, през които преминава статията/рекламните формати, които водят до съдържанието.

** Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо, както и линковете се определят с rel="sponsored". Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.

*** В цената не се включва изработката на всички текстови и графични материали, нужни за изработката на страницата. Те могат да бъдат изготвени срещу допълнително заплащане.

**** След изтичането на активността на дадена кампания (90 дни),в страницата започват да се дисплейват стандартните рекламни позиции за конкретния момент. При желание за по-дълъг период на активност без реклами, цената е предмет на договорка.

*****Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg

******Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg

Рекламната позиция "Продуктова/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg" позволява да представите допълнителна информация за продуктова група (повече от 1 продукт)/категория, свързани по общ признак/производител.

Целевата страница съдържа:

  • продуктов блок, разположен в горната част, под заглавието. Видими са намаленията в цените и промоционалните флагове. Клик върху всеки от продуктите води до актуалната страница в онлайн аптеката, където може да се осъществи и покупка.
  • под продуктите е разположен медиен блок, който може да съдържа презентационна статия, интерактивно съдържание (видео, снимки, презентация), хиперлинкове

Възможности на целевата страница в онлайн аптека Фрамар

  • индексиране от всички големи търсачки в интернет по ключови думи ( уникално заглавие + ново съдържание)
  • да информира потребителите за актуална специфика/промоционални предложения/употреби на продуктова група/категория
  • директен/индиректен информиран трафик към продуктите
  • трафик от спонсорирано съдържание в рекламни и социални мрежи

Пакетът включва:

  • изготвяне на продуктова/информационна страница landing страница с информация, предоставена от Възложителя
  • участие в новинарския бюлетин на framar.bg - 20 000+ абонати
  • 100 000 импресии банер 300/250 px - 1500 лв без ДДС
  • 120 часа (5 поредни дни) позиция текстова реклама в сайта framar.bg - 750 лв без ДДС
  • бюджет 800 лв без ДДС за популяризация/ремаркетинг социални/таргетирани рекламни мрежи (+ управление на рекламата)*

Пакетна цена за публикация: 2300 лева без ДДС

*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.

  • Целевата страница се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо, както и линковете се определят с rel="sponsored".
  • Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
  • Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).

Политика за видимост на страницата

Целевите страници са самостоятелни страници, те не влизат в категориите на онлайн аптеката. Те се популяризират индиректно (интернет търсачки) и директно (спонсориран трафик). Препоръчваме в заглавието, текста и креативите да не се използват конкретни времеви или промоционални периоди, за да може страницата да е актуална и да носи добавена стойност за читателя в по-дълъг отрязък от време.

 

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

Рекламно участие в брошурата на аптеки Фрамар

Издаваната от аптеки Фрамар брошура дава възможност за участие с рекламна цел.

Тираж: 40 000 на хартия, 60 000 в електронен формат (общо 100 000 достигнати потребители)

Формат: А4, 12 страници, пълноцветно

Периодичност: 2 пъти месечно

Разпространение:

  • В аптеки Фрамар от фармацевта, позиционирана на касова зона или подавана в ръката на клиента
  • В онлайн поръчките на www.framar.bg - 6-10 000 поръчки месечно за България
  • Организирани тематични или регионални събития по места
  • В електронен формат - таргетирано разпространение

Брошурата на аптеки Фрамар предоставя богато рекламно-информационно съдържание, насочено пряко към потребителя.

Формати и размери в брошура Фрамар

Страница Размер
Първа страница 210 х 297 mm
1/2 втора/вътрешна страница 195 х 135 mm
Трета страница - 12 позиции 60 х 60 mm
Пета страница - 6 позиции (Актуално) 92 х 80 mm
Седма страница - 1/2 вертикална 105 х 297 mm
1/4 вътрешна страница 95 х 135 mm
Цяла вътрешна страница 210 х 297 mm
11 страница  - каре Акцент 180 х 48 mm
Задна корица 210 х 297 mm

 

Брошури до края на 2025 година

Брой брошура Период на разпространение
186 11-24 ноември
187 25 ноември - 8 декември
188 9-22 декември
189 23 декември - 5 януари, 2025 година
190 6 януари - 19 януари
191 20 януари - 2 февруари
192 3 февруари - 16 февруари
193 17 февруари - 2 март
194 3 март - 16 март
195 17 март - 30 март
196 31 март - 13 април
197 14 - 27 април
198 28 април - 11 май
199 12-25 май
200 26 май - 8 юни
201 9 - 22 юни
202 23 юни - 6 юли
203 7 - 20 юли
204 21 юли - 3 август
205 4 - 17 август
206 18-31 август
207 1 - 14 септември
208 15 - 28 септември
209 29 септември - 12 октомври
210 13 - 26 октомври
211 27 октомври - 9 ноември
212 10 - 23 ноември
213 24 ноември - 7 декември
214 8 - 21 декември
215 22 декември - 4 януари,  2026 година

 

Изготвяме индивидуални решения, свързани с подадена задача/срок/бюджет. При интерес - свържете се с нас на marketing@framar.bg.

 Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

->> Актуалната брошура за периода <<-

Брандиране на видео във framar.bg

Framar.bg  е модерен здравен портал и видеото е съществена част от създаваното съдържание. За един месец, видеата реализират над 1.5 милиона импресии във видимата част на страницата (стационарен и мобилен формат).

Брандирането на видео във framar.bg позволява вашата реклама да бъде видяна. Брандирането е кликаемо - може да насочва трафик към ваш продукт/уебсайт.

Брандиране на видео - пример

Параметри

  • Размери 1920/1080 пиксела - jpeg/png - схема за изработка на рекламата
  • Среден брой дневни гарантирани импресии - 50 - 55 000 импресии /данни август, 2024 година/.
  • Цена за 1000 импресии: 15 лева без ДДС

Вашият банер се ротира с други банери, като не можем да поемем ангажимент за точен час на появяване или каквато и да е поредност. На всеки банер е гарантирана равнопоставеност, съобразена с броя заявени импресии/показвания.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Банер - 	Medium Rectangle 300х250 във framar.bg

Използвайки съвременна система за ротация на рекламните банери, framar.bg предлага над 200 000 импресии (на дневна база, септември 2023 г.) на един от най-популярните/ефективни банерни формати - 300/250 px. Комбинацията от различни позиции (видими в мобилна/стационарна версия) гарантира добро преживяване на потребителя, ненатрапчиво, но видимо разположение и разпознаваемост на рекламното послание.

Позиции за ротация на банер 300х250 px

  • под всяка статия
  • във форума на framar.bg (между постовете и в дясна колона)
  • дясна колона на сайта (стационарна версия)
  • първа страница на framar.bg
  • диагнозите на Фрамар Диагностик
  • вътрешни листови страници
  • в търсачката

 Технически изисквания

  • размер 300х250 px
  • формат JPEG, GIF, HTML5

Цена за 1000 импресии - 15 лева без ДДС

Вашият банер се ротира с други банери, като не можем да поемем ангажимент за точен час на появяване или каквато и да е поредност. На всеки банер е гарантирана равнопоставеност, съобразена с броя заявени импресии/показвания.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

framar.bg - Оранжев петък - промоционална онлайн кампания

Форматът "Оранжев петък" е промоционална кампания, която се провежда онлайн във framar.bg - електронна аптека, drugstore.bg, apteka24.bg и newage.bg.

Кампанията "Оранжев петък" предлага:

  • 4 наложени онлайн аптеки/магазина, специализирани в здраве и красота
  • аудитория от над милион уникални онлайн потребители от България
  • атрактивни промоции на оригинални продукти, с разпознаваемо послание и марка
  • формат за директни и индиректни продажби
  • формат за по-висока разпознаваемост на вашите продукти
  • предложение за покупка пред таргетирана аудитория
  • последващо включване в ремаркетинг фийд в социалните мрежи и търсачките
  • срок на промоционалната активност - 1 месец

Разпределение на кампаниите Оранжев петък през 2024 година

  • Падащи температури и цени — януари
  • Свети Валентин — февруари
  • 8 Март — март
  • Великден — април
  • Майски ценови промоции — май
  • Юнски летни промоции — юни
  • Юлска жега —  юли
  • Августовски морски промоции — август
  • Готови за училище — септември
  • В тон с есента —  октомври
  • Фрамар Петък —  ноември
  • Коледни подаръци —  декември

За включване в графика и допълнителна информация - свържете се с отдел "Реклама"

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Банер - Wallpaper 1920х1080

Бърз начин да натрупате читателски интерес, с реклама видима във всички секции на сайта /без форума и  блога /.

  • Формат: JPEG Image, големина до 60KB
  • Размер :1920/1080 пиксела.
  • Среден брой дневни гарантирани импресии за 24 часа : 60 000 /данни септември 2023 г./

Цена за 1000 импресии: 20 лeва без ДДС

>>Подробна схема за изработка на банерната позиция

Банерите се ротират през интервал от 3 минути, като не можем да поемем ангажимент за точен час на появяване или каквато и да е поредност. На всеки банер е гарантирана равнопоставеност, съобразена с броя заявени импресии/показвания.

* Банерната позиция е видима само в стационарен режим на трафик. Мобилният трафик не предлага възможност за показване на този банер, заради малките по размер екрани.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Банер - Half page - 300х600, в централна част на дясната колона

Позицията се визуализира в дясната колона на сайта, в централната  част. Силно различима и ефективна! Видима на всички вътрешни страници, блогът и форумът (стационарна версия).

Не е видим в електронната аптека!

  • Размери 300/600 пиксела
  • Среден брой дневни гарантирани импресии - 70 000 /данни септември 2023 г./.

Цена за 1000 импресии: 15 лева без ДДС

Вашият банер се ротира с други банери, като не можем да поемем ангажимент за точен час на появяване или каквато и да е поредност. На всеки банер е гарантирана равнопоставеност, съобразена с броя заявени импресии/показвания.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Таргетирана реклама по съдържание във framar.bg

Таргетираната реклама по съдържание (потребителски интерес) във framar.bg се излъчва в канали, които осигуряват профилиран поток от потребители, които се интересуват от дадена тема

->Ключови думи в търсачката на framar.bg

Търсачката на framar.bg обслужва 5000 +  търсения на уникални потребители на дневна база. Част от тях са фармацевти в аптеките и лекари, които търсят консултация за изписвани лекарства. Рекламата се визуализира само при конкретно подадено търсене от реален потребител. Тя съдържа банер с размери 300/250 пиксела (JPEG), описание, както и хиперлинк.

-> Ключови думи в съдържанието на framar.bg

Рекламата работи с ключови думи избрани от вас, които се намират и подчертават в текстовото съдържание на портала. След натискането върху ключовата дума, пред посетителя се отваря избрания от Възложителя уеб адрес.

  • Позицията не е видима във Е-аптека, Форума, Блога и Кампании

www.framar.bg запазва правото да откаже или да промени цената на рекламата за определени ключови думи. Рекламата се предлага за определено време, като усвоява всички възможни импресии за периода.

 

Цена за 30 дни престой и пакет от 3 ключови думи (активни в двете позиции): 450 лева без ДДС


Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Текстова реклама във framar.bg

Текстова реклама на всички страници на медийните раздели на framar.bg

Видимо на централна позиция във всяка страница на сайта, без електронната аптека.

  • Формат: текст и хиперлинк
  • Размери: до 80 знака
  • Среден брой дневни гарантирани импресии - 200 000 /данни юни, 2021 година/.
  • Цена за 24 часа престой: 150 лева без ДДС

Позицията излъчва само едно съобщение за заявения период - предлага се само на 100% ротация.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Продукт на първа страница

Винаги на първа страница на framar.bg

Най-новите и интересни Ваши продукти в нашата електронна аптека - винаги на първа страница.
Общият брой на продуктите в рекламната позиция (Продукт на първа страница) е 10 бр., като се виждат на случаен принцип по 3 бр., а потребителят на сайта има и опция да прелисти продуктите на следващата страница. Рекламата се предлага за определено време, като усвоява всички възможни импресии за периода.
Цена за 1 продукт  - 400 лева без ДДС на седмица /7 дни/

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Електронен бюлетин

Достъп с брандирана информация до абонатите на бюлетина на framar.bg

E-mail маркетинга се налага като динамична форма на реклама, с подбрана аудитория, както и високи обратни резултати. Онлайн бюлетинът на framar.bg се изпраща на селектирана аудитория, с висок процент профилираност и съответно, добри резултати. В листата имаме над 20 000 активни абонати, които желаят да получават актуална информация (новини, промоции, любопитни статии)

Форми на реклама:

  • брандиран тематичен бюлетин - 350 лева без ДДС за 1 брой бюлетин

 

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Интерактивна промоционална игра с продуктово представяне

Онлайн промоционална игра с рекламно-информационен характер

Промоционалната игра в раздел Игри с награди може да бъде изградена в два формата:

  • тип въпрос - няколко възможни отговора - един верен 
  • въпрос - отговори на потребителите - оценка на отговорите от потребителите

тества познанията на читателите в удобна - интерактивна форма.  Удобна форма за игра, през която да се подаде поискано информационно съдържание към читателите. Гъвкава и социално адаптирана, за максимален ефект. Като допълнителни рекламни възможности, позицията предлага рекламни слайдове/видео между въпросите (за формата с няколко въпроса).
Рекламата се предлага за определено време, като усвоява всички възможни импресии за периода

Цена: 1 месец /31 календарни дни/: 1600 лева без ДДС - 100 % ротация (достигнати потребители 100 000)

Параметърът "достигнати потребители" измерва минималния брой потребители, през които преминава играта/рекламните формати, които водят до съдържанието.

(В цената са включени и 600 лева без ДДС за таргетирана реклама през външни социални/рекламни мрежи).

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Акцент - справочник на www.framar.bg

Позициониране с рекламна цел в справочника на framar.bg

Здравният справочник на framar.bg е най-голямата и пълна база данни в българския интернет за всичко, свързано със здравето ви - лекари, болници, аптеки, производители, нормативна база.

Позиция "Акцент" ви "препоръчва" при търсене по специалност, както и по административно деление /област/ - акцентираните профили са в първите позиции. Допълнително ви позиционира в търсачката на framar.bg по специалност/населено място.

Цена позиция "Акцент" - 12 месеца - 599 лева без ДДС.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Статистическо проучване във framar.bg

Директен достъп до милионна аудитория, реални и бързи статистически данни

Ползата от едно внимателно и правилно проведено статистическо проучване може да бъде огромна, ако работите в сферата на здравето и красотата. Статистиката, извлечена от отговорите на милионната публика на framar.bg може да бъде полезна за бизнеса ви, за практиката ви или за да разберете по- добре даден проблем, с който не можете да се справите. 

Аналитичният тест позволявам въвеждане на няколко критерия за демографско проучване /мъж-жена, възраст, местожителство/, като на тяхна база после се прави разбор на мненията на аудиторията. За достигане до максимален брой читатели/участници в анкетата/, въпросът получава и своето място във всички социални мрежи, с които работим. 

Цени за провеждане на статистическо проучване във framar.bg - по договорка

Клиентът получава обработените данни във формата на доклад. Получените данни не са видими на интернет сайта и не могат да бъдат преотстъпвани на други клиенти, спазва се необходимата конфиденциалност.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

BTL реклама във физическите аптеки Фрамар

Външна реклама и позициониране в аптеки Фрамар на различни формати реклама и информация

Рекламата във физическите аптеки Фрамар е добър начин директно и индиректно да представите вашето послание пред над 100 000 посетители месечно, в 11 града на страната и 50 аптеки. Предвид спецификата на продуктите и особеностите на всеки отделен обект, BTL активностите могат да бъдат обособени като:

  • представяния на продукти
  • кампании за осъзнатост по здравни теми
  • семплинги
  • игри
  • консултации
  • продуктово позициониране
  • обучения на фармацевти в интерактивна среда
  • обкръжаващ маркетинг (брандиране, плакати, брошури, листовки, led-екрани)

Изготвяме индивидуални решения, свързани с подадена задача/срок/бюджет. При интерес - свържете се с нас на marketing@framar.bg.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Реклама в мрежа от led-екрани в аптеки Фрамар

Топ позиция за представяне на продуктово/бранд съдържание пред очите на клиентите в аптеките

Аптеки Фрамар предлагат ротация на реклама през система от управляеми дистанционно монитори, които могат да  визуализират статична или динамична (видео – без звук) реклама на ключови места в аптеката – на касова зона, над позицията на фармацевта, избрани места в обекта. Системата обхваща 82 монитора в 47 аптеки.
Ротацията на реклама в системата задава разпознаваемост и генерира въпроси/покупки.

Цена за ротация на месечна база за 82 монитора

Ротация 1/15, статично изображение в HD формат (или динамично, но без звук, със субтитри) – до 2
минути престой. Примерен брой показвания на ден на аптека с един монитор и 12 часа работно време –  24 пъти (общо 48 минути на ден).

Минимален брой ротации на месечна база при ротация 1/15 (12 часов работен ден, 82 монитора, без почивен ден): 60 000 импресии/показвания

Цена 700 лв без ДДС ( 1 месец престой)

Вашият банер се ротира с други банери, като не можем да поемем ангажимент за точен час на появяване или каквато и да е поредност. На всеки банер е гарантирана равнопоставеност, съобразена с броя заявени импресии/показвания.

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Разпространение на брошури/рекламни материали

Директен достъп и разпространение на брошури/рекламни материали на таргетирани места/аудитория

Фрамар ООД предоставя възможност за разпространение на брошури/рекламни материали:

  • територията на аптеки Фрамар (47 аптеки в 11 града на България, приблизителен клиентопоток над 170 000 за месец)
  • онлайн в пратките на електронната аптека Фрамар (300+ пратки на дневна база за територията на страната)

 Изисквания към брошурите/рекламните материали

  • предварително одобрение на визията/посланията
  • кампаниите са тематично свързани - здраве, красота, превенция, здравословен начин на живот
  • максимален размер на брошурата А3
  • при по-големи размери от А5 - да се допуска сгъване

Възможности

  • само във физическите аптеки, само онлайн или комбинирано
  • онлайн - възможности за таргетиране на разпространението по специфична категория (преизчисляване на цената)

Цени за разпространение на брошури/рекламни материали

  • до 5000 брошури - 0.18 лв. на брошура
  • над 5 000 брошури - 0.14 лв. на брошура
  • над 10 000 брошури - 0.12 лв. на брошура
  • над 20 000 брошури - по договорка

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook