Реклама във www.framar.bg - Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg

Ние предлагаме 360% подход към аудиторията

Здравен портал www.framar.bg  предоставя достъп до 100% таргетирана аудитория от над 3 милиона уникални потребители месечно, с интереси в областта на здравето, здравословния начин на живот, хранене, спорт и всичко друго, свързано със състоянието на комплексно физическо, психическо, емоционално, интелектуално и социално благополучие на човека.

 Ние предлагаме комплексен 360° подход към аудиторията

  • интернет портал www.framar.bg - 34-36% от българската интернет аудитория
  • брошура с информационно/рекламно съдържание в тираж 100 000, 2 пъти месечно, с гарантирано разпространение в аптечните обекти, онлайн (през пратките на онлайн аптеката) и в електронен формат - 200 000 читатели месечно
  • платформа за управление на съдържание, която излъчва на 82 мултимедийни екрани в 50 аптеки - 900 000 импресии пред реални потребители
  • cross активности със социалните мрежи на www.framar.bg и външни платформи - общ рийч над 2 000 000 уникални потребители месечно
  • директен маркетинг, външна реклама и позициониране в аптечните обекти - 100 000 + клиенти

www.framar.bg поддържа:

  • политика "висококачествено съдържание и минимално рекламно натоварване (фиксиран брой рекламни позиции, без натрапващи се и агресивни формати, отвличаща реклама в съдържанието и манипулиране на модела на поведение на потребителите)"
  • високо ниво на безопасност на бранда на Рекламодателя и неговите послания
  • ясна и измерима аудитория с геотаргетиране България
  • висококачествен трафик със силен рейтинг
  • премиум рекламодатели и послания
  • in-house екип зад управлението и създаването на рекламните активности - рекламисти, копирайтъри, дизайнери, програмисти (цени за графични услуги)
  • рекламата, която се вижда и забелязва, в премиум среда, без манипулиран трафик 

За планиране на рекламни активности, оферти и въпроси

Офлайн (BTL, брошура, позициониране) активности
Ани Иванова
 Онлайн активности във framar.bg
 Ивайло Тончев

 

Рекламната позиция "Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg" позволява да представите вашата новина/информация пред милионна аудитория в блога на framar.bg.

Вашата публикация:

  • публикувана в една от най-старите български здравни блог платформи, първообраз на медийните раздели на framar.bg,
  • ще бъде индексирана от всички големи търсачки в интернет,
  • предложена като спонсорирано съдържание,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • представена в социалните мрежи, с които работим.

Пакетът "Рекламно позициониране" включва:

  • бюджет 500 лв без ДДС в социални/таргетирани рекламни мрежи (+ управление на рекламата)*

Пакетна цена за публикация + пакет "Рекламно позициониране": 1000 лева без ДДС (достигнати потребители във всички рекламни формати 50 000+)

(Публикуването на статия/публикация без рекламно позициониране - 700 лв без ДДС)

*Спонсорирането на поста се осъществява спрямо добрите практики на търсене  на най-доброто съотношение спрямо цена, високо качество на публикацията и очакван ефект. То може да включва рекламни мрежи по избор на Изпълнителя Фрамар ООД. Стандартната продължителност е 7 дни от датата на публикуване, но може да бъде договорена допълнително, при изявено желание от страна на Поръчителя.

  • Статията се анонсира като "съдържание от...." с лого на Възложителя, където е приложимо. Период на активност на линковете - 12 месеца, освен ако не е договорено нещо друго.
  • Запазваме си правото да откажем/предложим за редакция определено съдържание, което се разминава с добрите стандарти на предлагане на информация от www.framar.bg
  • Предоставените текстове не се редактират, отговорността за съдържанието и изложените твърдения е на Възложителя. Придружаващите илюстративни снимки трябва да са с ясен и предварително деклариран произход (линк към сайт с безплатни фотографии, собствен архив или документ за откупени права).

Вижте всички възможности за реклама във framar.bg

Формати за публикации във framar.bg

Формати Специфика
Публикация с рекламно-информационен характер
  • Публикува се във всеки един от медийните раздели (стига да съответства на темата),
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • възможност за модул Въпроси и отговори,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Информационна лендинг страница
  • Публикува се в раздел Кампании,
  • има възможности за свързване на native съдържание,
  • период без външна реклама в страницата,
  • опции за допълнителни функционалности - Галерия, Въпроси и отговори, Изключване на коментари,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер в блога на framar.bg
  • Публикува се в блога на framar.bg,
  • 7 дни престой на първата страница на блога
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Публикация с рекламно-информационен характер във Форума на framar.bg
  • Публикува се във форума на framar.bg,
  • 7 дни престой на текстови линк към публикацията на всяка страница от медийното съдържание на framar.bg - дясна колона,
  • "закачена" (над всички) тема в съответния раздел на форума
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.
Продуктово/информационна landing страница в онлайн аптека framar.bg  
  • Публикува се в онлайн аптека framar.bg,
  • директно позициониране на продуктите над съдържанието,
  • пакет за вътрешна и външна реклама, насочена към максимална видимост на съдържанието пред читатели от избрана аудитория.

 

© 2007 - 2024 Аптеки Фрамар. Всички права запазени! Framar.bg във Facebook